sławetne grzybki
Sławetne grzybki i 6-metrowy pas nadburcia w pełnej krasie.
Koniec pasa nadburcia rogiem dotyka półokrągłej blachy przyspawanej "na stojąco" do pokładu. To podstawa przedniej ściany pokładówki. Liczby wypisane pomiędzy krótkimi kreskami - to odległość w centymetrach pomiędzy wręgami. W miejscach wręg stać będą konsolki. Spływniki nie koresponduję z konsolkami i idą we własnym, regularnym rytmie. Odstęp międzywręgowy jest nieregularny. W materiale nadburcia wycięto już miejsca na grzybki. Muszą pasować tak precyzyjnie, aby miejsc spawów nie było widać. Złącza spawane, które muszą być wodoszczelne, nie będą szlifowane. Te grzybkowe natomiast wodoszczelne być nie muszą co oznacza, że wyszlifujemy je na gładko.
Na dole widać silnik. Razem z przekładnią SR 12,5 stanowić będzie zespół napędowy "REKIN". Przeniesienie napędu będzie zrealizowane na paskach zębatych. Pomogą nam w tym pracownicy i studenci Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ, Katedra Urządzeń Okrętowych i Oceanotechnicznych. O szczegółach tej współpracy napiszę niedługo...
Czubek buta pana Skrabuchy świadczy o tym, że nie poszedł on jeszcze na obiad.
- Zaloguj się, by odpowiadać
- Miniaturka